15 Nisan 2009 Çarşamba

Neden erkek blogları takip edilmiyor?

Yoksa biz zurna mıyız ha?

11 yorum:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

hocam, tüm erkek blog yazarlarını yazar olarak dahil edelim buraya derim ben :D:D

rectoa dedi ki...

vaaay fikrim bi bloga sebep olmuş :)

bence buraya güzel bi tema döşeyip, sonra da bütün erkek bloglarını toparlasak sağlam bir blog olur.

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

ben eve geçtiğim vakit, burayı ateşleyeceğiz, ateşli bi erkek blogu olucak, tüm yazarları da topliciyz :D:D

ucanbalik dedi ki...

önce bi vizyon belirleyelim ama

pi dedi ki...

Olayın fikir babası rectoa'dır. ucanbalık'ın dediği gibi, vizyonumuzu da belirleyip sitenin tepesine yerleştirelim. Bu işleri ben beceremiciim çünkü blogger konusunda uzman değilim, bunun kitabını yazan arkadaşlar, tema, tasarım, widget'lar vb. konularda destek versinler lütfen.

rectoa dedi ki...

serzeniş meraklısı inşallah hastaneden eve geçtiğinde tema, widget ne varsa ilgilenecek sanırsam. bayaa ateşli gördüm onu :) elimizden gelen desteği de vereceğiz tabii.

ama iyidir yahu, şu bloggerı kadın egemenliğinden kurtaralım artık :)

pi dedi ki...

Eğlence olur, malzeme çıkar. İyidir iyi :)))

rectoa dedi ki...

bide akıllara ziyan blogumu eklemişsiniz sağolun da orasını güncellemiyorum ne zamandır, malingozu.blogspot.com adresini koysanız daha iyi olur kanımca.

pi dedi ki...

Hallederiz ya...
:P

bi dost dedi ki...

yoksa biz zurna mıyız ha.. koptuğum an bu andır sedatabii!

bi de, erkek blogları takip ediliyo ama yazan pek olmayınca öyle sanıyosunuz. birlikte halısaha maçına gittiğiniz arkadaşlarınızı blog yazmaya teşvik edin o halde.

KabaKulak dedi ki...

eee neye karar verdiniz şimdi:Pp:Pp

Erkek blogları olarak??