8 Aralık 2010 Çarşamba

"Bana aşık olma bebeğim, üzülürsün sonra..."


Her kadının mutlaka bir kere hayatına girmiştir "Bana aşık olma" diyen erkek türü. Tatlıdır, güzel gülümser, hoşsohbettir. Bir nevi kadınların dibinin düştüğü ünlü erkeklerin, ünsüz versiyonudur. Her haline hayran bırakabilme potansiyeli vardır. Başkası yapsa sinirlenip kavga çıkaracağınız mevzularda bile bir şekilde kızamadığınızı fark edersiniz. Sanki o ne yapsa affedilebilirdir. Bunun da en büyük nedeni dürüst olmasıdır. Yalana işi düşmez, dolayısıyla yalan söylemez. Yani bir kadının isteyebileceği her şeye sahiptir. Bir şey hariç: Sadakatsizdir. Üstelik sadakatsiz olduğunu söyler. Gündüz sizinledir, gece bir başka hatunla... Sabahında yine sizinle olacaksa bile :) Kısaca o bir bal arısıdır, her nektarı olana yaklaşıp "Çiçeğimmmmm" der, balını alır ve pırrr uzaklaşır :)


Okuyan kadın arkadaşlar hemen tanıdı kendisini. Sahi şu bi türlü birlikte olmayı beceremediğiniz, arada sırada karşılaşıp içinizde kabaran sevgiye engel olamadığınız, zaman zaman aklınıza düşüp "Acaba şöyle yapsaydım gitmez miydi?" dedirten herif değil miydi o? Oydu :) Ve hep öyle kalacak..


Eğer bir adam size "Bana aşık olma bebeğim, üzülürsün sonra" diyor ve bunu derken sırıtıyorsa öncelikle üzülmenizi istemiyordur, aynı zamanda da bunu söyleyebildiği için kendisiyle gurur duyuyordur. İşte bir kadına daha bu cümleyi kurma şerefine erişti :) İçinizde "Üzmek istemiyosa gelip kalbimi çalmasın arkadaş! Bu nasıl adalet?" diyenler olabilir. Üzgünüm bunun sebebi sizsiniz. Siz ona öyle hayran hayran bakarken o nasıl sizden vazgeçsin? A tabi bir de niye vazgeçsin? Her şeyini biliyorsunuz. Her gece başka bir kadının koynunda olduğunu da... Ve hala onu istiyorsunuz. Çiçek yapraklarını açıp, kokusunu saldıktan sonra sevgili bal arımız ne yapsın :)


İki yönü var bu yazının, "Şöyle yapsaydım kaçmazdı" ve "Ne yaparsam yapayım durmazdı" :) 


"Şöyle yapsaydım" diyenler, üzgünüm siz hiçbi zaman o kadın olamayacaksınız. Artık "Ne yaparsam yapayım durmazdı" diyebilirsiniz siz de.

Hayatınızda bir bal arısı varsa emin olun onun  da bir gün bir kadın başını fena halde döndürecek. Tek düşünebildiği o olacak. Onun yanında diğer bütün çiçekler solmuş görünecek. Onun tadını alınca bir daha başkasının nektarı tatsız gelecek... Koşacak yıpranacak. Elde ederse doğru yolu bulup evinin erkeği olacak... Elde edemez de o kadın giderse, yeni bir ıssız adamımız var demektir. Kendini kadından kadına atacak, "Aşık olmadan daha iyiydim" diyecek ama  hiçbir zaman bununla tatmin olamayacak :)


Şimdi sevgili kadınlar, yapmayın bal arılarına beddua etmeyin :)


Ve kalbimizi fetheden bal arıları, hadi alıştırma yapıyoruz, Zuhal Olcay'la hep beraber: 

"Ben bal arısı gibiydim senden önce,
Bak pervanelere döndüm seni görünce...
Yana yana kül olsam her an
Yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ben ömrümü sensiz olamam..."
:)))


Dipnot: Bir bal arısı Alfie'yi izlemenizi öneririm :)

26 yorum:

"leb" demeden... dedi ki...

"dikkat et de bana aşık olma" diyen kadınlar da biliyorum ben.


dürüstlük önemlidir :)

hayalperest.im dedi ki...

Elbette var leb :) Onları da başka yazıda naltırız artık :))

éLLa Çiça dedi ki...

sevdim tespitlerini.. evet bunun kadin versiyonlari da var maalesef. Bu tip erkekler her zaman etkileyici olmayi basarmistir evet. Ama yine de Allah bizi bal arilarindan korusun, ya da korumayacaksa da o asik olupta evinin erkegi olmasini saglayan kisi biz olalim.

hayalperest.im dedi ki...

elbette var :)))) ama onları ifşa etmiyorum şimdi :))))

ama kilit cümleyi sen yazdın:

"Allah bizi bal arilarindan korusun, ya da korumayacaksa da o asik olupta evinin erkegi olmasini saglayan kisi biz olalim."

işte bütün kadınlar bunu istiyor :)

Adsız dedi ki...

Şu an o bal arısıyla birlikteyim, aslında birlikte olmayı baya aştık :)

Benden size umut ışığı, 5 yıllık güzel bi aşk, üstüne evlilik ve en sonunda beklenen güzel bir bebek!

O bal arısını gerçek bir ev erkeğine dönüştüren kadın olmakla gurur duyuyorum.

Bir zamanlar bundan çok uzak bir diyarda o bal arısı bana da "aşık olma bana, ben aşka inanmıyorum yanarsın, üzülürsün demişti" ahh ahh...

hayalperest.im dedi ki...

Woooow :))

Bayanlar duyun :)

Umarım hep mutlu olursunuz :)

"leb" demeden... dedi ki...

olanı değiştirmek, istediği kıvama sokma arzusu nasıl bir kadın genidir hala bilmem...

kadınlar, öğretmen de değilsiniz, psikolog da.

beğenmiyorsanız yatağınızı ayrı serin. benden dost tavsiyesi.

hayalperest.im dedi ki...

Her kadın "o kadın" olmak ister. Bunu yapmanın yolu da ya o erkeğin yaralarını iyileştirmekten ya da o erkeği değiştirmekten geçiyor sanıyoruz galiba :)

Bazense sadece yargılamadan sorgulamadan yanında olabilmekten geçiyordur oysa...

Adsız dedi ki...

Caşilo: Teşekkür ederim Tatlım, o kadın olmak zor değil, biraz azim biraz sabır, biraz da geçmişte ki kadınlar gibi olmak gerekiyor.

Leb demeden : Hem öğretmeniz hem de psikolog, sizi büyüten analardan farkımız yok, 20 yaşına kadar annenizden sonrasında da kadınınızdan dersler alarak hayata atılıyorsunuz.Başarılı her erkeğin de arkasında psikolojisine iyi gelebilen bir kadın yatıyor, bunu unutma.

Zaten bir çok beğenmediği ya da alt edemediği adamdan ayırıyor yatağını ve zaten yatağını ayıramayan kadında değil aslında.

Adsız dedi ki...

ekleme : "bir çok kadın"

"leb" demeden... dedi ki...

@Adsız

o zaman şöyle söyliyim:

bi kadının beraber olucağı adamın o dersleri çooooktaaan alması lazım. illa bi kadından değil, yetişkin her erkek gibi kendi aklını da kullanarak alabilir.

yoksa kadındaki bu "yontma" durumunun sonu gelmez.

Adsız dedi ki...

Kusura bakma da leb demeden, hiç bir erkek anasından yontulmuş olarak gelmiyor, otomatik yontma güdüsü herkeste olduğu gibi kadınlarda da mevcut.

Cidden ben olgunum, kadına bal arılığı yapmayacağım diyen erkekte zaten sıfır kilometre değildir, deneme yanılmaları yontulmaları olmuştur daha önce.

"leb" demeden... dedi ki...

@Adsız
"hiç bir erkek anasından yontulmuş olarak gelmiyor"

kusura bakma ama hiçbi erkeğin böyle bi aşağılamayı kabul edeceğini düşünmüyorum.

belki de o kadınların seçme konusundaki beceriksizliğinden kaynaklanıyordur. kim bilir!

ayrıca aynı şeyden de bahsetmediğimizi düşünmeye başladım. zira her ilişkide HER İKİ TARAF da bir şeyler öğrenir. tecrübe budur zaten.

lakin "yontmak" başka bir şey.

Adsız dedi ki...

Pardon ama, yazıyı okudun mu?

Yazıda sevişme, seks benzeri eylemlere girdiği halde, kadına sana ümit vrmiyorum moduna giren erkeklerden bahsediliyor, ben bu adam modeline "odun" derim, odunda yontulur, kusura bakılmasın.

Sen yatıp kalkcan, üstüne adamım diye gezicen sonra, yontulmak kelimesini hakaretten sayıcan.Yok böyle bi dünya, biliyosun demi?

Yatıp kalkılan ancak "bana aşık olma" şeklnde itelenen kadına yakıştırılan/layık görülen sıfatları napıcaz? Kadında bunları kabul etmiyor azizim, kusura bakmıcaksın ya da bak, sen bilirsin, at gözlüğüyle tek taraflı bakmak derim ben "yontulmayı" hakaret sayan adama.

"leb" demeden... dedi ki...

bu bi tercihtir. adam sadece seks istiyorsa ve bunu söylüyorsa sorun yoktur. bu adamı "odun" değil, "dürüst" yapar sadece.

peki sizin tabirinizle "sadece yatıp kalkmak isteyen bu odunu" niye yontmakla uğraşıyorsunuz?

o kadar mı çaresizsiniz yoksa?

kadın kabul etmiyorsa "hoşçakal" der, gider. "yontucam da sevgili yapıcam" da neyin nesi?

zaman da enerji de bol herhalde bazı kadınlarda :)

Adsız dedi ki...

Olayı benle sidik yarışına çevirmene gerek yok, kadınların zamanı bol değil, ama napıcaksın bu kahrolası örf ve adetler, evlenmeyi, üremeyi mecbur kılıyor ve bunlar yüzünden bazen bazılarımız şanssız olduklarından o odunları yontmaya mecbur kalıyorlar.

Bir erkek olarak bunları bilmemen normal yadırgamıyorum.

SelamKedi dedi ki...

Canım çok güzel anlatmışsın durumu, ama son kısıma katılamayacağım. Hepsinin kovanına kibrit suyu!!! :)

hayalperest.im dedi ki...

Öle deme yaaa kedi,

Onlarsız hayat çok sıkıcı olabilirdi :)

Efsa dedi ki...

O kadın olmak zor değil caşilo,

Ama o kadın olmak yetmez bazen. bazı etkenler vardır ki, o bal arıları senin karşında saçlarına akıtarak gözyaşlarını sana bişiy diyemez. Sana doyamazcasına bakar ve hiçbir şey diyemez. Olmazdır çünkü.
Erdem sahibi iki insan vardır ve olmayacaktır. :( o kadın ve o adam olmak yetmez bazen.

hayalperest.im dedi ki...

Efsam,

"O kadın" olmak zor da bu dediğin daha zor...

Unknown dedi ki...

bu bal arilari asla dogru yolu bulup, evlenip evinin erkegi falan olmuor, olamior aslinda.. yani disardan olmu gibi gorunuo, ama adam alismi surekli farkli cickelerden bal almaya, kudurmustan beter.

bi de bunlarin kiz versionu var, ki onlarda en az bu adamlar kadar zor ve tehlikeli...

ama en aci yani, yazik asla gercek ask falan tadamiolar ...

hayalperest.im dedi ki...

Tipsy, isteği böle bi erkeği adam etmek olan bütün kadınların hayallerini suya düşürdün :)

Kız versiyonu mu? Akıllara zarar onlar :)

Ve son söylediğine kesinlikle katılıyorum. Belki de gerçek aşkı kaybedip duracaklar...

Adsız dedi ki...

Tipsy: seninki kolaya kaçıp, baştan yenilgiyi kabul etmek başka hçbişi değil

votka dedi ki...

zoor çok zor :D

Unknown dedi ki...

ya merhaba :) ben bu yazını okuyunca sasırdım cok sasırdım cünki tamda böyle bir durum yaşıyorken bu yazın karşıma çıktı :) harika tespitler...

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456