22 Mayıs 2009 Cuma

Doğuştan Kadersiziz...

Bir çok yeti dağıtılırken kaypaklıktan kaçınılmamış ve erkekler hep yarım yamalak inşaa edilmiştir... Bildiğin malzemeden çalınmış, biz erkekler üzerinde çalışılırken...
Bir kere fiziki olarak erkek, kesinlikle dezavantajlar ülkesidir... Müstehçen işler yaparken bile, ağzına sıçılır bildiğin...
Eğer partnerinle ilk seferinse, odaklanmamak gibi bişeye yer yoktur, çünkü senin tutarsızlıkla ödüllendirilmiş bi yanın vardır. Kafasına göre takılır, hayat umrunda değildir, senin yapmaya çalıştığın işe saygı göstermeme gibi bi lüksü vardır, saygısızdır hem...
Kadın denen mucizevi yaratık öyle değildir ama. Odaklanma gibi bi arayış içerisinde değildir, müstehçen işin orta yerinde kitap okuyabilir, boş zamanlarında yaptığı hobilerin alayını aynı anda yapabilir, örgü örebilir, yarın ne giyeceğini düşünebilir, saçını nasıl kestireceğini hayal ederken, yeni saç modeline uygun bi makyaj taslağı çıkarabilir. Onun hiç derdi tasası yoktur aslında...
"Bu gece olmaz rıfat, başım ağrıyor" yalanı, aslında erkekleri kurtarır. Ki erkekler de, (yarım olmamıza veriyorum bunu) bu durumdan rahatsız olur... Hadi lan ordan! Kadın düşünceli, kadın, aslında senin bugün yorgun olduğun için, düşük performans sergileyip psikolojinin bozulmasından korkuyor... Kıymetini bilsene... Sonra bunun üzerine tartışmalar yaşanır birde, çok ayıplarım, kınama getiririm...
Bence bu "başım ağrıyor" olayını, ilk erkekler kullanmaya başladı, sonrasında kadınlar, bu güzelim bahaneyi sahiplenip, "ipler benim elimde nabeeer!" naniğini yapıştırmak için, harekete geçtiler ve başardılarda...
Sonra erkeklerin vücudunda, bakıldığında "ouuuuwwww!" hayranlık efektini uyandırabilecek bir tek nokta var (o da bütünüyle bakıldığında.. Ayrı ayrı ele alındığında, komik olur be!). Kadınlar öyle mi abi? Sorarım sana öyle mi? Topukları bile rant sağlamaya yeterli bence, böylesi güzel, böylesi çekici yaratılmışlardır...
Bizde üretim hatalarıyla doluyken, onlarla boy ölçüşmek durumuyla başa çıkmaya çabalar dururuz...
E sonra bilim adamlarının da içinde bulunduğu, kadınlara hizmet eden kozmetik diye bir düzen var. Erkeklerin en büyük kozmetik kozu nedir abicim, yüzdeki yanmayı azaltmak için traş losyonu... (deo, parfüm filan zaten fix) Kadınlarda öyle mi bu? Sayayım mı şimdi burda, gerek varmı yani yazının uzunluğuna tecavüz etmeye?
Tekstiliydi, ayakkabısıydı, hediyelik eşyasıydı, böyle sektörlerin de, bu dengedeki dengesizliğin mimarlarından bir kaçı olduğunu da söylemeden edemeyeceğim...
Bi erkeğe hediye alıcaksın mesela, nedir abi. Saat al, tişört al, bedenini bilicek kadar yakınsan, güzel bi pantolon al, parfüm al, ohh, erkek tav bildiğin... Erkek; herşeyden önce karşı taraftan hediye alma sanatından uzak bi şekilde yaşar ve yaşamını sonlandırır müdür. Birileri ona durduk yere hediye almaz. Hediye alınsa da, şaşırmaz ki... Bi paket gelir süslü janjan kaplı, kare ebatlarındadır, açarsın, hoop, içinden bi tişört çıkar. Mutlu olursun... Ufak bi kutu gelir, o da kare boyutlardadır, saatin modelini beğenmeyi umarak açarsın ki, o kutudan saatten başka birşeylerin çıkma ihtimali yoktur...
Ben iyi hatırlıyorum, on yedime girdiğimde, üç farklı kişiden kol saati gelmişti hediye olarak... O da barışmak isteyen ve hemcinslerinden bi adım önde olmak için yanıp tutuşan eski kız arkadaşlarımdı... Üçünü de birer hafta aralıklarla takıp, geri yollamıştım kendilerine... (saatleri kullandım sadece.. :D)
Bayanlara hediye almak bu kadar basit değil! Gerçekten, herşeyden önce, tatminkarlıklarını sağlayabilmeyi becerebilmek, büyük iş vesselam... Çünkü onlar, donanım bazında erkeklerden bi aşama üstün! Ne alırsan al, hep daha iyileri mevcut... Pırlanta madeni al, işlenmemiş lan bunlar diyip kafana atar tüm pırlantaları... Kadınlar böyle abi...
Dahasıda var, dahasıda var ama, şimdi değil ;)
İşte öyle sevgili blog... Neler çekiyoruz, bi bilsen... Nelerle yaşıyoruz... Ahh ah...

8 yorum:

bi dost dedi ki...

hediye konusunda yorum yapıcam ben. kadınlara hediye almanın zorluğundan, erkeklere almanın kolaylığından bahsetmişsin, ama hiç öyle değil. 80bin tane seçeneğiniz var, tamam zevkli olmanız gerekir mutlu etmek için ama onun da kolayı, alırsın yanına bacını ya da kuzenini ya da kankanı, gider alırsın bişey, bu kadar yani. erkeklere alırken nasıl ama? hemen anlatıyım, her yıl 18 martta abime hediye alırken şunları yaşıyoruz mesela biz: "ulan ne alsak.. gs forması alsak, geçen yıl da ondan aldık.. tamam değişti ama hep aynı şey.. zaten şampiyon da olamadık.. ımm kıyafet de çok klasik oluyo.. parfüm bilmemne kendisi alıyo zaten, hem bi defa aldım beğenmedi uyuz.. ayakkabı hiç olmaz uyar mı uymaz mı belli değil, hem ihtiyacı olsa alırdı onu zaten israf gereksiz.. saat de çok pahalı, ucuzunu da takmaz burun kıvırır.." işte böyle böyle kıvranırken, Ya Allah diyip yola çıkıyoruz, gözümüze ne çarparsa artık.. bu yıl şapka ve çanta aldık, bak o da varmış ama seneye o tercih de kalmadı..

sonracığıma babama da babalar gününde hediye düşünürken kıvranıyoruz yine.. "geçen yıl abim kravat, ben gömlek, ablam da parfüm almıştı.. ama kendi parfümünden vazgeçmedi adam, bu yıl napalım, abim gömlek, ablam kravat, ben de kol düğmesi alıyım bari.."

sevgiliye hediye seçmek hele en zoru.. bi de zengin bi sevgilin varsa hele, yandığının resmidir. adam sana tutup sony empüüç alır, sen nası karşılık vereceğini şaşırırsın.. bi defa marka bişey almak zorundasındır, kıyafet alacaksan. ama her markayı da beğenmez, kalkıp dufy almak için de çalışmayan bi kızın baya bi yırtınması lazım. farklı bişey almaya kalkarsın, ama yoktur. böyle buhranlar bnalımlar yaşarken, en iyisi kendi ellerimle bişey yapıyım dersin, yanına da yırtına yırtına ne alabilirsem artık onu koyayım.. ki bunu blogumda yazmıştım :PP

ama kızlar öyle mi? al bi ayıcık tamma işte :D şükürsüzsünüz oğlum...

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

bırak ya... seçeneklere bak allansen...
gömlek, kravat, kol düğmesi, parfüm, forma...
bırak abi ya! bu kadar düz mantıklı olunmazki.. hediye alıonuz la?!? hediye.. geniş düşünemiyosunuz işte, erkek diyince akla beş, bilemedin altı materyalden fazla bişe gelmiyo...
aslında alınabilecek o kadar çok şey varki...
sonra bi ayıcığa tav oluyoz fln, bırak bu nağraları atmayı hağğnım... doğum günü partin var misal.. arkadaşların fln, toplaşıyosunuz, erkek arkadaşın sana ayı alsa gelse, diğer arkadaşlarının hediyeleri yanında, kafasına çarpmazmısın o ayıyı, kafaya çarpmayı bırak, o çocuk ne kadar rezil olur, bilinmi sen :D:D
bi ayıcıkmış.. bırak allansen ya, onlar amerikan gençlik filmlerinin türkiye versiyonlarında oluyo anca :D

bi dost dedi ki...

hösst hadi lan ordan. bi defa bana düz mantık demişsin, hediye düşünemiyosun demişsin ama sen bi yazdığın yazıyı oku önce.. illa saat gelcek diyosun, başka seçenek yok.. varsa bi seçenek söyle, ne alcaz oğlum biz size, vallaha bak söyle fikir olsun. hadi hem şu blog da bi işe yaramış olur, söyle ya valla çekinme :D

hem ben bi ayıcığa tav olabilen bi insanım belki, sanane be? sen şimdiye kadar görgüsüz kızlar tanıdıysan, illa şu kadarcık bişey isteyenlerle muhatap olduysan benim suçum mu? Allah Allah.. hem bi ayıcık dediysek kokakoladan çıkan kutup ayısı değil tabi. böyle kocaman çok tatlı yumoşlar var, bilmiyosan öğren de öyle konuş. adamın asabını bozma anadın mııaa :Pp

RUSSAN dedi ki...

adam kadınları neredeyse ilahlaştırcak lann bu ne saçmalıktır..sizin sandığınız gibi kadında üstünlük falan diye bir şey yok aksine bütün güç heryerde doğa geregi ERKEKtedir tabi bu kendi cinsel doyumsuzluğunu okşamak isteyenlerde kadın bir numaradır.

pi dedi ki...

O da ilginç bir yaklaşım tabii :)))

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

@russan; :)
hangi doğadan bahsediyosun allansen?
biz mi öğrenemedik bunu?
güç, kuvvet diyosan, eyvallah... evet, erkektedir güç...
ama; elindekileri kullanmak açısından bak birde olaya, psikolojisine in, tavırları gözlemle...
cinsel doyumsuzda oldum, ne güzel... ne kadar ciddiye alınırmışım yahu...
ayrıca; ilahlaştırmak değil yaptığım, hemcinslerimin handikaplarından bahsediyorum...
neyse; yorumlaması, size kalmış tabiki :D:D ne uyandırdı bilemem. ben hiçbi erkeğe viagra kullanmaya mahkum demedim, veya "çok abazayım, bu yazıdan biri tav olsa da, günümü gün etsem" gibi bir düşüncem olmadı... eğer sizin varsa, bu erkekleri savunduğunuz yorumunuzdan sonra, bir çok bayan fanınız olacak, hiç şüpheniz olmasın... :)
ayrıca; sizi ciddiye alıp cevap verdiğim için, teşekkür etmenize gerek yok. saygılar sunuyorum, yapamadığınız gibi... :)

Caponizmatrix dedi ki...

ahahahaha senin hatunlar yine insaflıymış hediye konusunda, ben saat maat almam valla! erkek mantığı düzdür, bi öpçük yeter sevgilim bile hep işe yarar;) ama kadına hediye almaaak..bana tişört almıştı bi sevdüceeem 1 hafta kanepede yattı onu diim sana! kıza tişört ne demek yaaa, kıçımı yırtmışım swarovskide bi kolye beğendim diye gitmiş ona verceği parayla götüme benzeyen bi tişört almış, altındaki mantık da 'her zaman giyersin bebeyim' bebeyine zokiim kolyeme bişicikler olmasın:D

bi dost dedi ki...

capon ahahaha :D bi öküzle çıkmak nası bi duyguydu yavrum :D