10 Ağustos 2009 Pazartesi

Alış! Veriş!

Erkeklerin kanayan yarası, kadınların gocunmadığı gediği alışveriş...

Malumunuz, iki cins arasında sayısız fark var... Alışverişe bakış açıları da bunlardan biri!

Peki ama neden?

Neden bir kadın için alışveriş kutsal bir ritüel olurken erkek için tam bir çin işkencesine dönüşüyor?

Neden bir erkek mağaza mağaza elinde poşet taşımaktan helak olurken kadın kısmı bir elinde son model cep telefonu, diğer eli sürekli "oraya girelim" tarzında bir navigasyon görevi görür gibi keyif içinde yapıyor alışverişi?

Nedir bu çifte standart?

*

Sonra kadınlar erkeklere muhtaç diyoruz da biz kötüleniyoruz; al işte, torbayı taşıyan erkek, sefasını kadın sürüyor!

*

Ama bahsetmek istediğim nokta bu değil, ki oraya girersek bir önceki cümle tüm işi özetler zaten...

Alışverişe bakış açısı?

Bir erkek için ne giydiği, pantolon - ayakkabı uyumu aslında öyle çok da önemli değil. Ancak ve ancak gideceği ortamda hoşlanabileceği bir hatun varsa gardrobuna şöööööyle ayrıntılı bakar, öbür türlü çeker bir tişört, pantolon giyer gider...

Bakımsızlık değil, elbette kimse de eşek değil gidip turuncu kazak altına yeşil pantolon giymez! Ama işte kadınlar kadar özen göstermez bakar ne renk, altındaki çok mu abes? Değilse giy git işte.

Ama kadın öyle değil... Giyet, çıkarır, bi' daha giyer, iki kez daha çıkartır... Çünkü diğerini çıkartmayı unutmuştur üzerinden...

Yapmayın bunu hanımlar!

Eğer "eşitlik"ten söz edeceksek, lüzumsuz yere önem vermeyin bu uyum işine!

*

Gelelim alışverişe!

E üstü başı hayat memat meselesi olmayan biri delirmiş gibi alışveriş yapar mı? Yapmaz.

O yüzden işte kadın kısmı deli gibi bir o mağazaya bir bu mağazaya dalıyorsa bizon sürüsü gibi, bundandır işte!

Çıkar, giy, giy, çıkar olayı...

*

Herşey iyi güzel, alan memmun satan memmun diyorsanız hanımlar, bunu bir de yanınızda Köle İsuara misali taşıdığınız erkeklere sorun! Onlar da memmun muymuş?

Bundan sonra da alışverişe bir tek kendiniz veya hemcinsleriniz ile çıkın ya hu ne gerek var bin küsür ademoğlunu helak etmeye?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Genellememek lazım :) ben de nefret ediyorum alışverişten .Arkadaşlarımla ya da annemle alışverişe çıktığımda deli gibi mağazalara saldırırken onlar ben kitlenip kalıyorum yalnızca uzaktan bakabiliyorum :D

zührenin_sandalı dedi ki...

bayanlar size benden bi tavsiye:)) eğer ki hayatınızdaki adam alışverişi sevmiyorsa nefret ediyorsa ki mutlaka sevmiyodur.ona kıyafeti denediğiniz her kabinde ayrı birer hediye verceğinizi söyleyin:)) ve her girdiğiniz kabinde onada yer açın:) siz elbiseleri denerken ona ufak ama etkili ödüller vermeyi unutmayın:)) benim hayatımda ki adam alışverişlere can atıyor.çünkü bi yandan kabine ikimiz girince uyarılma korkusu bi yandanda tatlı bi macera ve haz duygusu yaşıyor.deneyin ve görün:)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ben de tam bu konu hakkında yazmıştım. sorunun cevabını da gayet net vermiştim:)

http://ilbruno.blogspot.com/2009/07/hedef-kadnlar-ders-erkekler.html

MAVİ UMUT dedi ki...

Güzel blogmuş..) Ya abartıyorlar alışverişi, akşama kadar, saattlerce alışveriş olmazkii yaa.:) Tabi onlara göre olan giyim yüzlerce çeşit bizim kaç kalem ki.:) 3-4 saat tamam ama koca günnn
ı ıh..:)

Zehir dedi ki...

bnce de güzel blogmuş =)
ya ben de kızım ama kızlarda asla anlayamayacağım şey şu alışveriş tutkusudur. ben o kadar nefret ederim ki bi erkek arkadaşım birine doğumgünü hediyesi seçmeye çalışırken onu alışveriş merkezinde bırakıp doğumgünü partisine önden yalnız gittim =)