10 Ekim 2009 Cumartesi

Kıskançlık

Herkes sorular soruyor ben de dedim benim başım kel mi? Ben de sorayım. Çok klişe oldu ama idare edin.

Bu kadın ırkı niye yanında kadın olan erkeklere iki dakika sonra benim olmalısın şeklinde bakarlar? Bu nasıl bir kıskançlıktır nasıl bir çekememezliktir. Hayır ben bunca zaman içerisin de tek başıma ya da bulursam yanımda hem cinsim bir insanla gezerim. Ama bugün bir istisna oldu ben böyle adamı yiyici kadın bakışları görmedim.

Bir taraftan da şunu dedim ulan bu kadınlar sevgilisi olmayan, sadık adama itimat göstermezler. Yanında sevgilisi olan adamlara, evli adamlara asılır sulanırlar. Sonra aldatılmaktan bahsederler. Sizi aldatmak müstahaktır.

NOT:Genellemedir. Dahil olmayan kişiler üstlerine isterlerse alınabilirler, zira kendi problemleridir yazar'ı enterese etmez.

8 yorum:

maça kızı dedi ki...

taze taze yorum yapayım:)

hiç yapmadım ama ewt dikkat ettim kadınlar yanında kadın olan erkeklere bakıyorlar hem de ne bakmak..! bunun sebebinin de şu 2 düşünce olduğunu sanıyorum:
1- bu erkekte diğerlerinden farklı bişey var ki bu kadın sevgili olarak onu seçmiş
2-ben o yanındaki kadından daha iyiyim

SmG dedi ki...

Ben sevgilime bakan kadını görürsem dalasım gelir tabii ama bir de şöyle düşünürüm içimden hınzırca gülerek " hahaha, benim o işte benim, çatla da patla ohhhh hiç bi zaman senin olmıycak uleennn" :D

Sergüzeşt dedi ki...

Bunu bende merak ediyorum.. Bekar erkeklerin suyu mu çıktıda evli ya da sevgilisi olan erkeklere ilgi duyuluyor ? Birkaç kez denk geldim yanında eşi/sevgilisi olan erkeklere dahi dikkatli bir bakış atılıyor artık.. Neden acaba ? Bu erkeklerin ilgisini çekipte bir nevi egolarını tatmin ediyorlar..

ladolcevita dedi ki...

evet ya öyle kadınlarla karşılaşınca kadınlığımdan utanıyorum,bu konuda feminenlik yapacak değilim! ben şahsen erkekten çok hem cinsimden korkuyorum,zira aldatılmada onların daha etken olduğunu düşünmekteyim,karşı çıkanla sonuna kadar kapışırım:-)

Unknown dedi ki...

müdür bu olay, "kadın, bu adamı yanında dolaştırıyorsa, iş vardır" gibi... kadında güzelse ve keyifli gözüküyorsa, o zaman tadından yenmez, aman ya rab... :Pp
budur yanii...
çok çirkin bi hatun, yağğşuklu bi delikanlının yanında gezerken görüldüğünde "ne lan bu surata bak, on tane olsa bi tanesini bilem vermem ama bu herif yanında dolaştırıyosa, vardır bi bildiği" denir, alıcı gözle süzülür...
ehehehe :D

geveze baykuş dedi ki...

bunun sebebini yıllardır merak ederim ama usturuplu bi açıklama bulamadım.
ne zaman yanımdaki erkeğe yiyecek gibi bakan bi kadın görsem, gözümü gözüne diker bana bakmasını beklerim, sonra da pis pis sırıtırım. karşı tarafın ifadesi görmeye değer, tavsiye olunur :)

Volkan dedi ki...

Neden sorgulamak mantık gerektirir. Ama bence bu tamamen iç güdüsel birşey. Ben misal erkek olarak yanında erkek olan kızlara yanlışlıkla felan dayak yemeyeyim diye mümkün oldukça bakmamaya çalışırım(evet benimkinde mantıklı sebep var dayak yememek).

Frappem dedi ki...

Bende zamanında merak edip sevgililerimden birisine sormuştum aldığım cevap şuydu" bu adam bu kadını tatmin edebiliyorsa benide edebilir düşüncesinden dolayı" demişti ben onun yalancısıyım :D