14 Ekim 2009 Çarşamba

Yakında tanga, sutyen da giydirirler!

ErkekBloglarına girerken; asil erkek ruhunun doğurduğu duygularla yoğurulmuş, ''kadın hakları'' denilen erkek ezme mekanizmasına karşı bir duruş sergilemeye çalışmaktayken.. Mücadele azmiyle..

Geçmişten bugüne herşey değişir.. Aynı derede iki kez yıkanamazsın hesabı.. Ama bazı şeyler ya çok çabuk değişrir kaldıramazsın yada değişmemesi gereken şeylerdir değişenler..

Nigarın girişiyle aralanan kapı, değişen blog ismi.. Yavaş yavaş erkekler tasviyeyemi gidiliyor ne?

Başkan büyük bir gaflettedir..

Oje kokularını almaya başladığımız şu günlerde blogda.. Başkan diyorum.. Başkan.. Kendimize gelelim..

Hep demiştim.. Bu planlı bir haraket.. Önce yazarlara saldırarak yıpratma, sonra ele geçirip tasviye etme..

Estirttirmeyin bana, bu blogda devrim havaları..

He bana yakışıyor diyorsan kılsız bacak, boyalı parmak o zaman devam başkan..

3 yorum:

İ.x.İ.r dedi ki...

İsyan!

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

haha. ilahi can, ilahi adalete davet ediyorum seni... :Pp
burada kadınlardan çok, erkeklerin lafı geçiyori. erkekleri kim konuşur? valla açıkçası kankalarla buluşmalarımızda erkeklerden konuşmuyoruz, kadınlardan konuşuyoruz abicim.
ee, o zaman erkekleri kim çekiştiriyor? kadınlar...
şimdi bu aramıza dahil ettiğimiz iki "abla" erkekler hakkında olumsuz tezler ortaya atacak, sen de oluşan tepkinle, çürüteceksin o tezi... :Pp
olay oje kokutmak değil...
olay, erkeklerden bahsetmekse onlar bizden daha çok yapıyor... :Pp
tasviye falan yok, devrimci ruhunu dizginle müdür :P

...caşilo... dedi ki...

"beğenmeyen gitsin! hıhh!"
klasik kız tribini de yaparım :)

şaka bi yana can, korkma bu kadar erkek yemem... zira seviyorum erkekleri :)