12 Şubat 2010 Cuma

Selami Şahin ve Ben :)


Halimi görseniz gülersiniz şimdi... Sabahtan beri dilime dolanmıştı bir Selami Şahin şarkısı :)
Eve geldim şarkıyı dinleye dinleye blog yazımı yazdım.. E ama sonrasında takılı kaldım :)
Kendimi alamıyorum dinlemekten... Adam her duyguyu dile dökmüş gibi sanki...
"Sen beni unutmuş gibisin, ben hala deliyim, hala sevdalı..."
"Alışmak sevmekten daha zor geliyor..."
"Seninle başım dertte. Ne yapsam bilmiyorum..."
"Gitme sana muhtacım..."
"Sensizlik bir uçurum... Tut artık ellerimden..."
"Seni sevmediğim yalan...Kızgın bir anımda söyledimi, yalan..."
"Sen yoksan her şey eksik, sen varsan her şey tamam..."
"Sen mevsimler gibisin değişirsin sevgilim..."
Şu sözleri gerçek hayatta sevgilisine söyleyebilen erkekler 1-0 öndeler... Ben bunu bilir bunu söylerim. Kaç erkekte var böylesi bir dürüstlük, saflık? Bu kadar net duygularını anlatan kaç erkek var?
Orada var olan erkekler, alkışlıyorum sizi :)
 
(Casilo's Way'den alıntıdır... buraya da uygun olduğunu düşündüm :) )

Hiç yorum yok: