27 Kasım 2009 Cuma

Bayramı N'kadar Biliyoruz? Soruları


Soru 1:
 Bayramda cepleri dolduran erkeklerin;

Ergenlik çağına giren erkeklerin sohbet konusu,
Ergenlik çağı ortasındaki erkeklerin kapısından geçme cesareti gösterdikleri,
Ergenlik sonrası erkeklerinde bizzat gittikleri

olan devlet kurumları n'releridir?


Soru 2:
Kurban bayramlarında milli olmamış erkeğin kesilmesi n'kadar doğrudur?

Soru 3:
Kesilen erkek hayvanları gazete, tv ve bizzat canlı olarak kadınların izlemesi caiz midir?

Soru 4:
Elinizde biri erkek biri dişi olmak üzere aynı yaşta iki kurbanlık var. Bu iki kurbanlıklar birbirine aşık. Her türlü değerlendirmeyi yaparak önce hangisini, n'den kesersiniz? Yazınız..

1.,2.,3. soruya birer kilo kemikli, 4. soruya 5 kilo sırt bölgesinden et..

6 yorum:

mgntwmn dedi ki...

tek kansız soruya cevap vereceğim. kanlı olanları eshefle kınıyorum.
ergenliktekiler askerlikten bahsediyordur;
"ergenlik çağı ortası" hangi yaşlar oluyor? nikah salonu yaşına tekabül ediyor mu:)
3. soruyu unuttum

can dedi ki...

mgntwmn, kusura bakma ama bu soruya dogru cevap verememen arkasında yatan nedenın kadın oldugunu dusunmekteyım..:D saygılar..

ibrhyme dedi ki...

Soru 1 - pas geçtim
Soru 2 - Bence kesilmesin,daha baharını yaşamadılar ki 2.Bahar'ları var daha :)
Soru 3 - Yüreği el veriyorsa tabiki izleyebilir canum.
Soru 4 - İkisinide aynı anda keserim.Ayrım yapamam böyle bir durumda.Duygusal'ım napim yaa.

melike dedi ki...

1. soru sanırsam evlendirme dairesi oluyor
2. soru pas geçiyorum
3.soru midesi kaldırıyorsa rahatlıkla izleyeblir
4. soru aynı anda aynı yerden keserdim(büyük ihtimal byoun bölgesinden benim gördüğüm hayvan hep orasından kesilir)

mgntwmn dedi ki...

@can bilseydim bana düşen hakkı bağışlayacaktım. ne yapalım kısmet değilmiş. çatlatmayın da verin cevapları. lafı çakıp kaçmakla olmeezz.

can dedi ki...

1. devletin en çok kar getiren haneleri..

dıger soruların ucu acık tabı..:D