17 Temmuz 2009 Cuma

ACİL'E GİTTİM DÖNECEĞİM

Erkeklerin garip fetişleri vardır. Hemşireler de bunun başında gelir. Hastaneyle ilgili kulağa çekici gelen tek insandır handiyse hemşireler. Ancak bunca yıllık hastayım şöyle de hemşireye denk gelmedim bir türlü arkadaş. Gerçi böyle hemşire olsa zaten soğuk (s)algınlığı başlar. Hastanelere üşüşürüz erkek milleti olaraktan.

-Abi kaç gündür feci öksürüyorum, bir de çekilmez bir bel ağrım var, ölüyorum resmen ya.
+Ya bak geçen bir arkadaş x hastanesine gitmiş, çok iyi hemşireler var diyor; bence bir de oraya git, ölüyü diriltir diyorlar valla.

Niye tıp okumadım diye hayıflanacaksam birgün sebebi bu olabilir diye düşünüyorum. Olmadı diyorum doktora gitsem, hastayım doktor, reçeteye şu hemşireyi yaz desem, ama bak eczanede kendisini ya da muadilini bulamazsam gelir bunu alırım desem diyorum, hastanelik eder mi beni o doktor? Gazetelere haber olurum: "Doktor beni niye dövdü?", "SSK'ların geldiği son nokta, hastaya dayak"... Bilmezler ki hasta tam dayaklık!

Bir de bunun hostes versiyonu var ya, hiç girmeyeyim. Boşanma davasında aleyhimde delil olarak kullanılabilir. Bazı meslekler çok seksi çoook! Nigar'a ve kadın okuyucularımıza soruyoruz: Kadınların da bu şekilde yaklaştığı meslekler var mıdır? Varsa açıklayıverin lütfen, hani kariyer planlaması aşamasında genç arkadaşlara yardımcı olması açısından, kötü bir niyetimiz söz konusu değil yoksa.

17 yorum:

godsyndrome dedi ki...

Evveliyetle geçmiş olsun müdür. Soru nigara ve onun hemcinslerine gelmiş ama şaşırttın beni doğrusu. Kadınlara seksi gelen meslekler çok basit örnekle izah edeyim. İyikazanan asker,iyikazanan polis, iyikazanan muhtar, iyikazanan ahçıbaşı.Herhangi bir mesleğin başına iyikazanan eki getir al sana kadınlara seksi gelen meslek :D

Sersang dedi ki...

godsy ne deyim sana ben? :D
bu arada hasta değilim ya, sadece konsepte uygun olsun diye şeyettimdi :p
imza: iyi kazanan sersang! (:

Can dedi ki...

iyi yazan blogcu olmazmı müdür?

Nigar dedi ki...

Nigar cevap veriyor:)

Çok para kazanan her erkek gençlikte kadınlara seksi gelir:) Bi de adamın eli yüzü azıcık düzgünse tadından yenmez....

Yani Godsyndrome'un dediklerinin altına imza atardım ama bir şeyi atlamış, 30 lu yaşlarını sürüp evlenememiş hatunlara da seksi gelmesi için erkek olması ve aletin çalışması yeter:))

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

kadınlara, klasik amerikan kliplerini ele alırsak ameleler fln baya çekici geliyo, sevgili sersang...
zaten; ameleliği meslek ve hayata bakış açısı edinmiş olan her erkeğin yanında iyi bir dişi görmek, mümkün ne yazık ki... :Pp
hep özentilikten, hep...

Emine ALBAYRAK dedi ki...

Merhaba,
Sayfanıza sanırm ilk yorumum olacak.Yazınız benim için artık sıradan denilebilecek kadar basit ve aciz bir yorumla yazılmış.Sizin gibi bir kişiliğin bu kadar sığ denizlerde yayın yapması ve bir grup insan topluluğunun da buna prim vermesindendir ki mesleğim böyle dillere düşüveriyor.Çok mühim mi derseniz aslında değil.Ama uğraşıcak ve yazacak daha mühim konuların olduğu bir dönemde kısır bir döngüyle aynı muammaları bahşetmeniz beni sadece düşündürdü..
Neyse sağlıklı,gerçekçi,boşluktan öteye bir adım atacak yarınlara...

Sersang dedi ki...

Emine hanım, inanın bana bu blogda yazdıklarımızın bazen bu kadar ciddiye alınması beni düşündürüp üzüyor. Çünkü defalarca belirtildi ki bu blogdaki tüm yazılar eğlenceliktir. Biz bunu söylerken sizlerin çıkıp da içeriğe ilişkin ciddi eleştirilere girmesi gereksizden öte birşey oluyor artık. Ha diyorsanız ki ciddi şeyler dışında yazılanlar benim ilgi alanım, buyrun yazarların kişisel bloglarına bakın. O zaman o kadar da sığ insanlar olmadığımızı göreceksiniz. Bunu söylemek zorunda bırakmış olmanız bile beni, üzücü. Sizin adınıza üzülüyorum, hayat bu kadar ciddiye alınacak bir şey mi? Ben bu konudaki hassasiyetinizi mesleğiniz olmasına bağlamak istiyorum, yine de yorumunuz için teşekkür ediyorum. Ancak lütfen buradaki yazılanları ciddiye almayın, gülün geçin sadece.

StummScream dedi ki...

Tipik mesleki alınganlık

Can dedi ki...

bencede kısılel bloglarımız ortada.. ama kısısel yorumdur saygı duyarız.. umarım emıne hanımda kendısı hakkında yazacagım posta saygı duyar..:D ve umarım bızı ızlemeye devam eder..:D

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

bence can, durup sorgulamalı neden ikinci kez onun yazısında polemik çıkıyor. yani demem o ki çuvaldızı kendisine iğneyi başkasına batırmalı insan...

Emine ALBAYRAK dedi ki...

Stumm Scream,
mesleki alınganlık demiyelim isterseniz bir yanlışı düzeltme daha doğru olur..
ama çoluk çocuk muhabbetinin ortasında olduğumu henüz farkettim..bırakın alınganlık yapıp yapmayacağımıza biz karar verelim ne dersiniz.. ?

Emine ALBAYRAK dedi ki...

Sersang,
Ciddiye almış aldığım bloğunuz değil,sadece bahsi geçen konudur.Eleştirimi de madem yersiz ve gereksiz buluyorsunuz yayından kaldırırsınız olur biter..
"Çünkü defalarca belirtildi ki bu blogdaki tüm yazılar eğlenceliktir."Bildiğim bu cümleyi sarfetmenizden yola çıkarak HEMŞİRELİK mesleğini bu şekilde malzeme yapmayınız hepsi bu...

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

"iyi kazanan ..." muhabbetine gelince bundan da sıkı bi polemik doğar ama ben işin orasında değilim. bana seksi filan gelez zaten. seksilik başka bişi bahsedilen şey başka. yani 100 kadına sorsanız adamın beş parası olmasa ama sawyer'a benzese gene seksi gelir.
ha o adamla ömür geçiren olur mu o yüz kadından? yüz kadın içinde en zengini, kendisinden başka bi erkeğe de akabilecek olanı adam seksi geldği sürece onu yanında tutar.
seksi gelmekle kastedilen,in başka bişi olduğu varsayımına gelirsek, kadının bir erkekten hoşlanmasında para tali unsurdur. ilk etapta kadın erkeğin bi bakışından, gülüşünden, bi sözünden etkilenir. sonra diğer koşullara bakar.

La Santa Roja dedi ki...

Meslek soruluyorsa elbette ki, klişe olsa da, üniformalı mesleklerdir. Bir pilot olsun, bir denizci olsun, bir doktor olsun, bir polis olmasın mümkünse...

sigma dedi ki...

hemşire ve hostes fantezisi bende de var ama hiç izlediğim porno filmlerdeki gibi hemşirelere rastlamadım hayatımda :( hostes seçerken zaten genç güzel bakımlı alımlı olmasına dikkat ediyorlar yüzde 90 sarışın oldukları için de filmlerdekiyle örtüşüyor :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mete cakar dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456