13 Temmuz 2009 Pazartesi

Kadın Blogları Olaydı Bura

Bu blog kadın blogları olaydı..
Yazarları kadın, yazıları pembe olaydı..
Açaydım gollarımı..

N'olurdu?

Blogda Ayla Dikmenden ''Anlamazdım'' şarkısı çalardı..
Pasta, börek tarifleri, altın günü sohbetleri yeralırdı..
İzleyici sayısı 500'ü geçerdi..
Bir erkek bulunup, orası burası yazılırdı..
Ucuz alışveriş mekanlarının adresi bulunurdu..
Ayın kıyafeti seçilirdi..
Yorum kutucuğu, yorumdan msn'ye geçmeye çalışan elemanlarla dolardı..
Google üst sıralarda çıkartırdı..
İdaal topuk boyu tartışması olurdu..
Futbol sadece yakışıklı futbolcuların etrafında konuşulurdu..
Ayda bir her yazar regl muhabbeti döndürürdü.. Kimi ilk reglini, kimi geciktiğini yazardı..
Issız Adam özlemlerini yazar yazar, bulduklarında ise 3. viteste kalıyor diye yazarlardı..
Saç düzleştir butonu olurdu..
Mal mal insanlarla çıkıp, üzüntüleri yazılır, diğer kızlardan da teselli yorumları alınırdı..
Hadiseyi çekemez, Norveçliye gönüllerini vermek isterlerdi..
Tuna Kiremitçi okunurdu..
14 şubatta alınan hediyeler yarıştırılırdı..
Her özel gün öncesi, erkek izleyicilerin bilinç altına hitap edilecek yazılar yazılırdı..
Ayşe Arman kıskanılırdı..
İdolümüz bu bacı olurdu..
.
.
.
....

Daha niceleri olurdu..

3 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

o zaman iyi ki de kadın blogları olmamış..

Unknown dedi ki...

eheheh... daha da arttırılabilir bu liste ya... idol.. allah gecinden versin bizde de böyle bi mutasyon fln durumu olursa, ona dönüşmeyelim abi, iyidir böyle... :D

Adsız dedi ki...

idolün favicona bittim ben :p ne güzel kalp o öyle, ayyyy canım benim diyseim geldi birden de hayattan, kendimden soğudum resmen ya!