20 Temmuz 2009 Pazartesi

Yaşama Sebepleri

Erkekler için:

* bir şeylere sahip olma, onları koruma, kollama, savunma vesaire
* belli kitlelere aitlik hissetme, o kitlelerin hakları için yumruk yumruğa çarpışma
* futboldur basketboldur vesaire vesaire sporlardan en az birine ilgi duyma, varlığını koyup sabahlara kadar tartışma, gerekirse yumruk yumruğa çarpışma
* parasal manada güçlenme, kolonilenme (ailedir, eş dost ahbaptır), o koloniler için tüm malvarlığını bir dakika düşünmeden ortaya koyabilme azmine sahip olabilme
* icatlar yapma, dünyayı kolaylaştırma, dünya olmasa bile kendi evinde kolaylık sağlayan aletler yaratma
* tespit sunma ve tespitinin arkasında durma, gerekirse yumruk yumruğa çarpışma
* varlığıyla bile çevresine mutluluk kaynağı olabilme, insanlarda güven uyandırma
(bakınız: nasılsa babam var, bana alır | benim babam senin babanın ağzıyla ayaklarını yer değiştirir | benim kocam yapar eder vesaire vesaire)
* dünyanın dengesini sağlama, kadınların bitmek bilmeyen alışveriş tutkularına kaynaklık etme, torba taşıma vesaire
* ağır işleri halletme

Kadınlar için:

çocuk doğurma

5 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

aa ne ayıp :D

Alper dedi ki...

yoo... kadınların yaşama gayesi budur bi' kere!

Nina Noctis dedi ki...

olaya hiç bu yönden yaklaşmamıştım.. cidden lan! :S

Alper dedi ki...

YAZIMI YANLIŞ ANLAYIP BENİ BİR TAKIM MERCİİLERE HAVALE EDENLER VARMIŞ...

BEN BURADA SADECE MUTLU OLUNAN ANLARI VE BU MUTLULUĞA ERİŞME İÇİN YAPILAN EYLEMLERİ SIRALADIM. YOKSA KADINI BİR TEK DOĞUM İÇİN KULLANIRIZ MANASINDA DEĞİLDİ, İKİ TARAFLI BİR YAZIYDI BU.

YETER YA, ANLAMAYAN, ANLAMAMAKTA İNAT EDEN GİDİP KENDİ BLOGUNDA ARKAMIZDAN SALLAMASIN HEPİMİZİN PROFİLİNDE MAİLİ VAR Bİ TIKLA ATIVERİN GÖRÜŞÜNÜZÜ...

ARKADAN KONUŞMAK DAHA MI KOLAY?

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456