7 Haziran 2009 Pazar

EMPATİ

Bundan bir-iki sene kadar evvel Ayşe Arman'ın bir röportajında kadınlar arasında başlayan bir moda ele alınmıştı. Ayşe hanım da bu modayla ilgili olarak görüşebileceği tek kişi olan ağdacısıyla, bir tek onunla röportaj yapmamıştım, bu vesileyle o da aradan çıksın diye röportaj yapmıştı. Söz konusu moda, kadınların kukuların üstündeki tüylerle-kibar olmak lazım, kıl demeyelim- sevgililerinin baş harflerini yaptırmalarıydı. Bunu duyunca öyle bir kopmuştum ki katıla katıla gülmekten kasıklarım ağrımıştı. Düşününce garip geliyor(du), hani sevgilimin kukusunda S harfi görsem tüm ereksiyonum yok olur, o derece.

Neyse, geçenlerde bir blogda yine bununla ilgili bir yazı görünce durup düşündüm. Dedim ki ulan hayvan herif, sen dalga geçiyorsun ama bak kadınlar kendilerini sevdirmek için neler yapıyor. Artık biraz çağa ayak uydur ve metroseksüel ol, sen de bu tür incelikler(?) yap dedim. Ve başladım düşünmeye: Ben bunu nasıl yaparım ve hangi harf oraya daha çok yakışır. Bir de herşeyden önemlisi, bu harfi oraya nasıl yapacağım? Erkeklerin ağdacıya gidip de harf yaptırma şansı yok, adamı taşa tutarlar da kurtulamazsın. Pipini keser berber usturayla da elinde kalakalır. İmdada Braun cruzer yetişti: Şekillendirici traş makinesi. Peki ama şimdi yapacağımız harf nasıl görünecek, mesele bu.

Düşündüm, sevgilisinin adı Y ile başlayan bir erkek bunu nasıl yapacak. Bence çaresi V harfi yapıp aleti sağa yatırmakta. O zaman Y gibi olur ama heyecanlanmaya görsün hemen W olur. Yerinde durmaz ki meret. Adı I ile başlasa, o da olmaz; göbekteki bir tomar kıl yüzünden İ gibi durur. S ile başlayan bir isimse ereksiyon olur olmaz $ işaretine döner o harf. P ile başlasa alet sola yatınca R olur. Bunlar geldikçe aklıma mümkün değil dedim kendi kendime, o alet sabitlenmedikçe o harf olayı erkeğe ters. Bu şekilde metroseksüel akıma katkıda bulunamayız biz erkekler. En iyisi yine kaşları aldırıp göğsü traş etmekte ama o da bize uymaz. Umalım ki bizi böyle kıllı kıllı sevecek kızlar çıksın karşımıza.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahaha yazının son kısmına atfen blogumdaki son yazıyı ithaf ediyorum size

Büşra Mutlu dedi ki...

harf olayı çok saçma zaten, erkeklerde daha bi saçma oluyomuş cidden de şimdi yok öyle dursa şöyle olur şöyle dursa böyle olur diyince zihnimde böyle tabelalarda kayan yazılar filan var ya onlar canlandı.. ve düşünmeden edemedim açıkçası sağa yatır, sola yatır, ters çevir tekniğiyle karşı tarafa bi ileti gönderilebilir.. xD kısıtlı dağarcık tabii, hesap makinesinde yazı yazmak gibi xD

Adsız dedi ki...

@capon: yazı içi teşekkürler.

@bushu: şu harf olayı kadar gereksiz bir kozmetik işlem görmedim hayatımda :p ancak iddia ediyorum hesap makinesindekinden daha fazla harf üretilebilir :D