15 Haziran 2009 Pazartesi

Google fight

Geçenlerde nette öylesine gezinirken bir yerde okudum google'ın dövüş kulübü olduğunu. Hizmette sınır yoktur anlayışıyla hareket eden google amcam, online dövüşleri sanal aleme taşımış ve bize de ringe dövüşçüleri çıkarmak kalmış. Ben de can sıkıntısından blogcuları dövüştürsem acep ne çıkar ortaya diye merak ettim. Aklıma ilk gelenler siminya ve pucca oldu. Bakalım sonuç ne çıkmış:

Siminya: 26 900 vs Pucca: 1 600 000

Ancak şimdi adil olmak lazım; bu zımbırtı yapılan aramalardan yola çıkıyor ve dolayısıyla aynı zamanda bir çizgi film karakteri olan pucca açıkara önde çıkıyor. O zaman biraz daraltmak lazım dedim olayı ve aramayı şu şekilde yaptım:

Siminya: 26 900 vs Pucca günlük: 31 900

Yine de Siminya biraz geride kaldı; dövüşün galibi Pucca...

1 yorum:

siminya dedi ki...

eee karışmamış ortalık :) bırak pucca'yı yeni açılmış alalade bir blogla bile kıyaslasan kaybederim bence, bir dene? :)