1 Haziran 2009 Pazartesi

Gece Bekçisi

Erkek blogcular bir çete kurmuşlar sanırsam Serzeniş Meraklısı'nın önderliğinde, uzaktan haberleri gelmişti ama benden ıraktır deyip üstelememiştim. Ben kendi ıssız kasabamda yalnız kovboy olaraktan hayatımı idame ettirmekteydim. Birgün kasabamda ayak sesleri belirdi, çetenin yolu düşmüş bizim oralara anlaşılan, çok gürültü çıkardılar. Ben tabiki kasabanın tek sakini ve de sahibi olarak hemen kolaçan ettim ortalığı. Fazla iz bırakmamışlar, sadece kasabadaki bazı yapılardan hoşlandıklarına dair notlar bırakmış ve gitmişler. İşgillendim!

Erkek olmak zordur zira, bölgeni savunmasını bileceksin. Sana ait olanları korumak hayattaki en birinci vazifendir çünkü. Ben hemen el tetikte kulak kirişte beklemeye başladım; bir daha geçerlerse bodoslama dalacaktım, derken uyuyakalmışım...
Aniden uyandım, etrafa bir baktım ki ne göreyim: Yine geçmişler! Hemen etrafı kolaçan ettim bir zarar ziyan var mı diye, yoktu. Ancak gariptir yine bir not bırakmışlardı. Okudum notlarını, dostçaydı.

Ertesi gün kuş uçmaz kervan geçmez kasabama bir mektup geldi elden, zarftaki mühürü görünce bildim hemen: Yeni kurulan çetenin elebaşlarındandı, Serzeniş Meraklısı. Hiç karşılaşmışlığımız yoktu lakin dilden dile dolaşan hikayeleri gelmişti bizim oralara kadar, bilirdim bu sebeple kim olduğunu az çok. Neyse uzun lafın kısası, beni çeteye dahil etmek istiyorlardı. Bizim kasabaya hayat gelsin diye çok bekledimdi ama nafileydi, sıkılmıştım da yavaştan. Tek başına bir hayat çekilmez, bilen bilir. Biraz şenlik olsun dedim, hayata neşe katar dedim, yeni yerler görmek güzeldir dedim, kendimi ikna etmek için ne gerekiyorsa söyledim, kısaca 'PEKİ' dedim!

Çete daha yeni, biliyorum. Yalnız civar çeteler pek yamanmış, ortalığın tozunu dumanına katarlarmış, akşam sabah demez saldırırlarmış. Öyleyse benim vazifem de bu toprakları gece vakti korumak olsun. Ne derler bilirsiniz: Su uyur, düşman uyumaz! Çetenin diğer elemanları gündüzleri taktik geliştirip saldırırken, ben biraz daha savunma ağırlıklı kalayım istedim. Gece savunması zordur lakin, göz gözü görmez geceleyin. Ancak hemen söyleyeyim, ben artık bu bloğun Gece Bekçisiyim!

7 yorum:

bi dost dedi ki...

wuu sen de kimsin yalnız kovboy :))

geceleri sinsice dağıtıyorduk sizin çeteyi. tühh bak olmadı bu :P

hoşgelmişsin:)

Adsız dedi ki...

hoşbulduk :)
bu bloğun şimdilik en yeni üyesi ben oluyorum; geceleri tenhada ortalığı kolaçan etmemi istediler, olur dedim! :p

Alper dedi ki...

Aman sabahlar olmasın diyorum Sersangcım hoşgeldin cehenneme...

Büşra Mutlu dedi ki...

hayırlı uğurlu madem xD

can dedi ki...

iyi oldu iyi.. az sen savasda bız dınlenelım..:D

Unknown dedi ki...

hoş geldin sersang...
umarım vardiyanda bi problem çıkmaz, yakarım çıranı :Pp

Adsız dedi ki...

Merak etme işbaşındayım :p