21 Haziran 2009 Pazar

KIZ TAVLAMA SANATI

Yaz ayları geldi, sınav stresi ÖSS, okul vs. hepsi bitti, artık rahatlama dönemi. Bu sıkıntılı evre bitti bitmesine ama genç kardeşlerimiz için belki daha da yorucu olan bir evre başladı: Sevgili bulma. Halihazırda olanlar es geçebilir bu yazıyı, lafım olmayanlara. Erkekblogları olarak bir amme hizmeti daha veriyor ve genç erkek kardeşlerimize kız tavlamanın inceliklerini öğretiyoruz.

Bu konu tek bir yazıya sığacak bir şey değil, talebe bağlı olarak devamını yazarım; öncelik kişisel hazırlıklar olsun diyorum ve başlıyorum... Dönüşüme hazır ol genç; aklımdayken gidip Kafka'nın dönüşüm kitabını da al bir ara hala okumadıysan. Sebebini söyleyeceğim ben sonra, git al sen. Zaten üç kuruş birşey, msn'den başını kaldır da bir ara ileti dışında birşeyler de oku.

Hediyeyi gösteren paketidir!
İlk olarak gençler kendimize bir çeki düzen vermeliyiz, kılık kıyafet vs. yerinde olmalı. Casanova filmini izlemişsinizdir, ne der orada büyük çapkın: "Beğenilmeki istiyorsan kelebek gibi olmalısın, tırtıl değil. İlk izlenim önemlidir her zaman, o yüzden kızla ilk temastan önce özellikle üste başa dikkat diyorum, akılda kalacak çünkü. Mümkünse o totonuzdan düşecek pantalonlar ile salaş tişörtünüzü kaldırın bir yere, bir süre giymeyin. Alttan görünen damalı boxer ya da çakma kalvin kleynler seksi değil, uyarayım. Ben sordum oradan biliyorum. Şöyle eli ayağı düzgün bir pantalonla derli toplu bir tişört ya da gömlek iyidir, yaz ayları fazla kasmayalım.

Sonra ayakkabıya çok dikkat edin. Bilmeyeniniz yoktur kadınlar ayakkabıya doymaz; bu kadar ayakkabı tüketen bir cinsin ayaklarınıza bakmayacağını düşünmek saflık olur. Git yeni ayakkabı al demiyorum illa, sil yıka boya, temizle yani birşeyler yap. Muhtemelen çoğunuz converselerinizden vazgeçemiyorsunuz, makineye attırın annenize, eli yüzü açılsın. "Benim köyüm toz toprak, geziyorum anırarak" dercesine toz pis içinde ayakkabılarla yanaşma hatuna, sınıfta kalırsın.

Aksesuarlara dikkat!
Şimdi bir kadınla bir erkeğin benzer şeyler giydiğini hayal et: Basit bir jean ve tişört. Bak kadın nasıl şıkır şıkır görünüyor ama erkek öyle mi? Maymun gibi kalıyor onun yanında, niye? Aksesuarlar yüzünden. Kadının küpesi kolyesi, nal gibi kemer tokası, şıpıdık şıpıdık babetleri var da ondan. Üstüne bir de hafif makyaj, ohh mis! Ya biz n'apalım, di mi?
Kadın için takı neyse, erkek için aksesuar odur. Aksesuar deyince de tespih anlama hemen, namaza değil kız tavlamaya gidiyoruz. Erkeksin madem, ince zevklerin olacak. Mesela güneş gözlüğü, kemer ayakkabı uyumu, takıyorsan seçtiğin yüzük, kimi zaman hoş bir kolye, sigara kullanıyorsan ki kullanma daha iyi ama kullanıyorsan da klas bir çakmak, özel bir kalem vs... Liste uzar gider, kendine uygun olanları seçeceksin. Şeytan ayrıntılarda gizlidir. Kadınlar dikkat eder böyle şeylere unutma. Parfüm mesela, hele ki yaz da geldi, çok önemli. Gidip ilk iş kendine hafif kokulu tenine uygun birşeyler al. Traş sonrası losyonları bir boka yaramaz söyleyim. Arko reklamına kanma, o reklamı bir erkek çekmiş, gittim konuştum kendisiyle, bir daha böyle şeyler yapmayacak. Traş sonrası için özel ürünler var, param yok diyorsan niveanın ucuz yollu balzamlarından falan al. Ancak mutlaka ayrıca parfüm al, bazen kokun tipinden daha akılda kalıcı olur, tecrübeyle sabittir. Hele ki teninle uyumlu parfümü bulduysan ilk golü attın say, etkili olacaktır mutlaka.

Saç sakal ve dişler, bunlar da çok önemlidir. Kişisel hijyen yüzünden mahkemelik olan erkekler var. Bunlar ayrıca önemlidir aman dikkat. Bembeyaz dişleri gösteren hoş bir gülümseme sahibiysen sempati toplarsın mutlaka. Saçları da bırak dağınık kalsın, zaten kıl yumağıyım sakalları kesmem ben deme, git berbere adam gibi traşını ol. Hiç değilse mutlaka ayda bir git berbere. Sakal bırakıyorsan şeklini muhafaza et, evde 3-5 günde bir düzelt. Babylis falan birsürü ucuz marka var, al 5-10 yıl kullanırsın, çok işe yarıyorlar.

Daha yazarım aslında ama çok uzadı yazı, zaten bu yazdıklarım da ilk temas öncesi neredeyse yeterli sayılır. Bir dahaki yazıda ilk temas olacak inşallah. Şimdi sen herşeyi anladım ama Kafka ne ayak diyorsan, yazık sana ama söyleyim yine de: Hediyeyi gösteren paketidir ama içinden çıkan daha önemlidir. Görünüşü 10 numara ama kafa tıngır tıngır, ne yapacaksın kızla, ne konuşacaksın? Biraz genel kültür, sinema, kitap vs. bilgin olsun ki iki çift lafın belini kırasın ama, di mi? Hangi kız kafası bomboş adamı ister ki?

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper yazmışsın (Y)
Evet ama erkeğe kolye yakışmaz ııy çok itici durur.Bide kafasına avuç dolusu jöle sürenler iğrenç .

Koku çok önemli gerçekten (Y)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim :p
kolye zaten aksesuar değil de takı grubuna giriyor ama yakıştıran erkekler var diye... :D

Büşra Mutlu dedi ki...

yaa sakal iyidir, candır, hatta daha fazla destek görsün bence ama yaa şöyle garip garip şekiller yapıyolar ya sakallarına o hiç olmuyo işte.. top sakal desen değil, keçi sakal desen değil, hiç bi şeye benzemiyo, tecavüzcü gibi oluyolar.. özellikle liseden yeni mezunlar çok yapıyolar öyle abidik gubidik şeyleri yene ele geçirilmiş özgürlük sarhoşluğuyla.. çok kötü yahu.. hiç gerek yok..

bi de kız kısmısı aslında efendi çocuk sever, serseri görünümüyle anca ilk ergenleri tavlamak mümkün.. bu kadar efendim.

Unknown dedi ki...

hehe, kesinlikle klavuz tadında bir yazı olmuş...
aslında önem arz eden, böyle şeylerin özünde mevcut olması değil midir hocam? öyledir...
devamını merakla bekliyor ve neden ben böyle bir yazı yazmadım, neden erken davranmadım diye dövünüyorum...
sevgilerimi bıraktım kıskançlıklarımla :Pp

Adsız dedi ki...

mitsubüşü: kadında saç neyse erkekte sakal odur. Siz saç boyatır, su dalgası, röfle vs. yaptırırsınız; biz erkekler de sakalı şekilden şekile sokarız ama liseden yeni mezun ya da ergen kardeşlerimiz tabiri caizse bokunu çıkartıp, maymuna dönerler. Onları aydınlatmak bizim görevimiz :p

SeMe: Sorunun cevabını kendin vermişsin ki doğru demişsin. Devamını iltifat kabul ediyor, teşekkürlerimi sunuyorum :D

melike dedi ki...

kimi erkeklerde üstlerinde parlak bi takım ayaklarnda alaaddininkilerdn(lambasından cin çıkan) hiç bi farkı olmayan sivriburn ayakkabılr... bu yazıyı onlarada okutmk gerek

bi dost dedi ki...

bu kadar şeye sen dikkat ediyosan, bana mail at reca ederim :Pp

erkekler çok pis lan. kimisi pis kokuyo, kimisi pis kokmuyo ama üstü başı pis oluyo, kimisinin üstü başı temiz ve güzel kokmasına rağmen, tırnakları pis oluyo, kimisinde bu saydıklarımın hepsi düzgün oluyo, ama yüzünde sivilce siyah nokta falan oluyo.. sivilce hadi rahatsızlıktır, ok ama siyah noktaları öyle siyah siyah duruyo ya, midem bulanıyo benim o görüntüden.. ay yok be, sivilceyi de katarım ben abi banane? sıksın onu, kırmızılık kalsın iz kalsın ona lafım yok ama beyaz beyaz iltihaplı filan böğğğkk! bi öpsen ağzına giricek sanki ıyyy.. ben bi kusmaya gidip geliyorum.

çıkırt!

geldim. bi de en sevdiğim giyim tarzı nedir biliyon mu sersang gardaş, hani böyle bi kot giyicek, ya da işte ona benzer o tarz başka bi kumaştan pantolon, üstüne beyaz ya da siyah -duruma göre renk uyumuna göre değişir- düz bi tişört, onun üstüne de spor bi gömlek. Allahh, off derim, ölür biterim ben ona :))

Adsız dedi ki...

melike: umarım okurlar, varsa tanıdığın öyle tipler de -ki umarım yoktur :D - okut!

bi dost: şahsen ben mümkün mertebe yazdıklarımın hepsine dikkat ediyorum :D
sivilce dediğin gibi rahatsızlık, siyah noktalar da sıkınca izi kalıyor ama onun da çaresi var; anlatırdım ama belki başka bir posta :p
kıyafet kısmına gelince zevkler ve renkler mevzuu ama tavsiyem erkeklere, kız arkadaşlarından yardım almalarıdır; cidden işe yarıyor. Bana nişanlım fikir verir genelde...

http dedi ki...

hepsi hikaye bunların... ilk bakışta "aaa evet doğru, hede hödö" deselerde, bunların hepsini es geçer ve gider kendisine en çok acı ve ızdırabı verecek olan hemcinslerimden birini seçer kız tarafı...

o sebeple nasıl giyinirseniz giyinin hiç önemli değil, hem sevecen hem gangster olun aynı zamanda kafidir... gerisi boşa masraftır, kıldır, tüydür...

Adsız dedi ki...

kutup zencisi: seninkiler de bir görüştür, genelde değilse de özelde doğrulukları görülmüştür, katkın için teşekkür... :D

Yağız Gönüler dedi ki...

tamamen hikaye. erkeklerin bilhassa istanbul erkeklerinin gözü açıldı artık. az kaldı öyle ayağına paspas olayım tribini yapanlar. gezmesinler ben erkeğim diye zaten.

Adsız dedi ki...

vincenzo: paspas? :S
paspasla nasıl bir alaka kurduğunu merak ediyorum; aynı şeyi mi okudun herkesle?

Kalemiti (En hakikisinden ama...) dedi ki...

Ben en iyisi mi sana bi fıkra anlatim; Adamın birinin karşısına bi Cin çıkmış. Adama bütün Cin'lerin söylediği şeyi söylemiş;'' dile benden ne dilersen''. Adam düşünmüş...Demiş ki bana taa Çin Seddine kadar giden bir yol inşaa et. Cin demiş ki '' yavv çok zor bişi istiyorsun, şimdi onun alt yapısı var, üst yapısı var fizibilitesi filan var...Zor yani...başka bir şey iste...Adam düşünmüş, demiş ki ''ya ben kadınlarla bi türlü iletişim kuramıyorum. Öyle yapıyorum olmuyo, böyle yapıyorum olmuyo. Ne bilim çiçek alıyorum olmuyo.Üzerime başıma dikkat ediyorum olmuyo.Şiir okuyorum olmuyo...Bana öyle bi sihir yap ki kadınlarla iletişim kurabileyim... Cin düşünmüş ve demiş ki '' sana bu Çin'e giden yolu alt geçitli mi yapim yoksa üst geçitli mi?:)))

lara dedi ki...

kirli sakal, kirli sakal, kirli sakal..

Büşra Mutlu dedi ki...

ey pek muhterem erkek blogcular sesiniz soluğunuz çıkmaz oldu.. insan 8 gün boyunca bişey yazmaz mı yahu?

Adsız dedi ki...

şahsım adına, kpss nedeniyle kapalıydık demek istiyorum... :D

Büşra Mutlu dedi ki...

iyi geçti kpss artık hadi madem :D

Unknown dedi ki...

Bilader zor iş kız tavlamak gerek ortamı gerek oluşum açısından.. Ben turizmin göbeğinde yaşıyorum. Bakımlı edebiyatı iyi her ortamı bilen 19 yaşında bir gencim daha becerebilitem yok :) olsa da ki kısa vadeli oluyor sıkılıyor insan.

ortamkaynak dedi ki...

Valla blog faydali olabilir fakat nedense ben nadir olarak rastLiyorum bu dedigin erkeklere..

bi bakıyorum oglan maymun kız manken gibi :S arkadaş nasil geziyon diye insanın beynini kemiriyor düşünceler fakat kızın seçimi bu bi halt diyemezsin..

Erkek bakımlı olsun tabiki canım ama ne biliyim yane fazla da kasmasına gerek yok kısmet nasip bu işler . .

haa cinsdaşlarım simdi ayiplamsnlar ama genelde hep oglan çikin kız güzel nadiren de oglan filinta kız şebekde olabiliyor valla..

en iyisimi fazla konusmadan uzayim ben..

hoşçakalın.. .