14 Haziran 2009 Pazar

güzel şey erkeklik!

Çok güzel bişi bence erkek olmak, evet hı hı...

Mesela, ben asla "hiiiiii benim elbisemin aynısını giymiş laaaan" diye dünyamı yıkmadım - yıkan bir hemcinsimi de görmedim -

Meselaaaa çok abes durumlar hariç en büyük sorunum tuttuğum takımın şampiyon olup olmayacağı oldu çoğu zaman. Abes durumlarda ise domatesin kilosu neden bu kadar pahalı vs gibi ekonomik şeyler oldu. Yani asla "ya o benden daha yakışıklı görünürse", "ya gittiğim davette ön plana çıkamazsam" vesairemsi sorunlarla boğuşmadım hiç...

Hiçbir zaman aşkom demedim mesela(bu biraz da eski post.lardan birine gönderme oldu okuyan bilir)

Dünya'da hep ben ve hemcinslerim hakimiyet kurduk, devlet erkanları hep biz olduk...

Bilimciler hep hemcinslerimden çıktı (kardeşim kadınlardan bi Madam Köri var başka?)

Çevreme baktığımda gündelik hayatı kolaylaştıran her türlü alet edevatın hemcinslerimce yapılmış olmasının verdiği gurur paha biçilemez...

E şimdi bu kadar şeyden sonra da kabul edelim ki; güzel şey ya hu erkeklik!

2 yorum:

EREN dedi ki...

YAZDIKLARININ HEPİCİĞİNE KATILIRIM; FAKAT SEN GİT Bİ HAFTA NİŞANTAŞI SENİN, KANYON BENİM GEZ..GÖRDÜKLERİNİN HİÇBİRİNDEN TATMİN OLMA, AMA EN SONUNDA DİPTE,KÖŞEDE FARKEDİLMEMİŞ VE KOMBİNASYONUNA SÜPER ÖTESİ UYGUN PARÇAYI BUL.. TÜM ŞIKLIĞINLA GECEDE ARZI ENDAM EDERKENE KARŞINA ÇIKAN LAVUĞUN TEKİYLE PİŞTİ OL.. REVA MI :((

ben dedi ki...

anne olun o zaman hak vericem size!